آگاهی از تکنولوژی های بکار رفته در هر صفحه وب بدون هیچ تخصصی
بدون هیچ وقت تلف کردن و دانش خاصی از سیستم های مدیریت محتوا و تکنولوژی های استفاده شده در یک وب سایت اطلاع پیدا کنید...
۲۴ ابزار مفید برای انتخاب و یا بررسی دامنه وب سایت
انتخاب یک دامین خوب آسان نیست، اما با ابزار های آنلاینی که در این پست به شما معرفی می شود می توانید خودتون از عهده انتخاب و مدیریت یک دامنه بر آیید...
چگونه از خوانده شدن ایمیل های مهمی که می فرستیم باخبر شویم
ممکن است برای هر فردی موقعیت هایی بوجود بیاد تا ایمیل های خاص و مهمی رو بفرسته و هر لحظه منتظر خونده شدن آن توسط طرف مقابل یعنی گیرنده و جوابش باشه، مثلا: پروپوزال های دانشجویی رو واسه اساتید فرستادن و ... برای اینکه بفهمیم نامه هایمان خونده شده یا نه با ما همراه باشید ...
منابع آزمون کارشناسی ارشد ۶ گرایش مهندسی برق + ۴ گرایش مهندسی فناوری اطلاعات
مخابرات، الکترونیک، قدرت، کنترل، مکاترونیک و بیوالکترونیک از گرایش های برق و تجارت الکترونیک، امنیت اطلاعات، شبکه های کامپیوتری و مهندسی فناوری اطلاعات از گرایش های آی تی
جلوه گوشه گرد div ها در طراحی صفحه وب
نحوه طراحی وب، استفاده به جا از تصاویر و جلوه های ویژه عامل مهمی در جلب توجه بازدید کننده و حفظ آن است. اگر کاربر وب از جلوه بصری بکار رفته و محتوا راضی باشد حتما باز هم سراغ آن صفحه وب خواهد رفت. با ما همراه باشید ...
ثبت سایت در موتور های جستجو
اکثر ترافیک وب سایت ها از دل جستجو های اینترنتی بدست می آید، بنابراین ثبت درست آدرس صفحه وب در موتور های جستجو ضروری می باشد.
چشم انداز فناوری اطلاعات: سبکی نو از علم و فناوری

حذف جزئیات اضافه شده سرویس پلاس از تمام سر برگ های سایر دامنه های گوگل در کروم

پیش زمینه مهم: اگر شما جزء آندسته از کاربران گوگل هستید که از پلاس استفاده می کتید و آنرا می پسندید ادامه این پست را هرگز مطالعه نکنید!

آیا شما سرویس گوگل پلاس را امتحان کرده اید؟ آیا این سرویس برای شمایی که در گوگل حساب دارید فعال شده است؟ آیا شما از گوگل پلاس راضی هستید؟ آیا فکر می کنید می تواند جایگزینی برای فیس بوک باشد؟ و سوال های خیلی زیادی که متناسب با وضعیت این روز ها می توانم اینجا برایتان بنویسم.

چه بخواهید از گوگل پلاس راضی باشید و چه بخواهید از آن استفاده کنید یا نه، حتما این سرویس برای شما فعال شده است و یا به زودی فعال می شود و با یک بار فعال شدن آن مجبور هستید که نوار لینک های جدیدی برای دسترسی به سرویس های گوگل همراه با سرویس تازه اضافه شده پلاس در هدر تمامی محصولات گوگل اعم از: جیمیل، خبرخوان، مستندات، پروفایل، جستجو، یوتوب و … مشاهده کنید.

google header

حال برای کسی که در گوگل حساب دارد و فقط از آن برای جستجوهای خود، یا فقط برای پست الکترونیک و خدمات دیگر به جز پلاس استفاده می کند هم باید اطلاعات وضعیت کاربری پلاس در همه صفحات گوگل باشد یعنی گزینه اشتراک گذاری مطلب و اطلاعیه های مرتبط به آن. این دو ویژگی که share و notification نامیده می شود مطمئنا در بارگذاری صفحه، مزاحم کاربری که از پلاس استفاده ای نمی کند می شود و فایده ای نخواهد داشت.

google -برای حذف این امکانات افزوده شده به سربرگ صفحات گوگلی! شما، چاره کار نصب افزودنی g- در مرورگر کروم هست. با نصب آن قابلیت اشتراک گذاری و اطلاعیه های گوگل پلاس فقط در صفحه های مختص به خود سرویس پلاس می آید و از سایر صفحه های گوگل حذف می شود.

– اگر از مشتریان پر و پا قرض خدمات گوگل هستید پیشنهاد می کنم از مرورگر گوگل یعنی کروم در این گونه صفحات استفاده کنید.

– اگر از مشتریان گوگل هستید ولی سرویس پلاس آن چنگی به دلتان نمی زند و فیس بوک را بیشتر می پسندید پیشنهاد می کنم افزودنی را در کروم نصب کنید تا از شر پلاس دیگر خلاص شوید.

کامنت هایی که زیر صفحه افزونه نوشته اند هم در نوع خودش جالبند.

بعد نوشت:

– تا به حال من نشنیدم که کسی این افزونه را نصب کرده باشه این یعنی تا به حال کسی از گوگل پلاس بدش نیومده! خودم یه بار نصب کردم و بعد حذفش کردم تا ببینم در چه حدیه!

– در رابطه با محصولات گوگل هم حتما خبر دارید که نمیشه مستقیم با آی پی ایران دانلودشون کرد دیگه!

– احتمال اینکه این افزونه از مخازن افزونه های گوگل حذف شود هم وجود دارد و کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار آن نیز بیشتر نمی گذرد.

شما می‌توانید دیدگاه‌های این مطلب را دنبال کنید، بوسیله‌ی RSS 2.0 خوراک.